Programe de gestiune comerciala, contabilitate, salarii, imobilizari, audit si revizuire

 CIEL Gestiune Comerciala V7


CIEL Gestiune Comerciala V7 este un program inovator, construit cu o tehnologie moderna si cu o interfata care te va cuceri. Am dezvoltat acest nou produs ascultand parerile clientilor nostri si punand toata dedicarea noastra in conceperea lui.

Am creat astfel programul care se adapteaza cel mai bine pietei actuale, care se pliaza pe preferintele si cerintele tale si, mai mult decat atat, care te ajuta sa muncesti mai putin decat pana acum.


Atentie!
Daca detii aplicatia anterioara de Gestiune Comerciala si doresti ca de acum inainte sa lucrezi cu Gestiune Comerciala V7, trebuie mai intai sa-ti actualizezi aplicatia,  (trebuie sa ai cel putin versiunea 2.5.9) pentru ca aceasta sa permita importul de date in V7.

 




   

Preturi

 

Monopost

Retea

Pret CIEL Gestiune Comerciala V7

560 RON
Comanda acum

1300 RON
Comanda acum

 

Pret CIEL Gestiune Comerciala V7 + Contract Abonament Standard

Pret cu 20% reducere la contractul de abonament

960 RON
Comanda acum

2020 RON
Comanda acum

 

Pret contract abonament Standard

500 RON
Comanda acum

900 RON
Comanda acum

 

Preturile nu contin TVA.


Contractul de abonament Standard se incheie pe o perioada de un an si va asigura:
asistenta tehnica telefonica
actualizari legislative si functionale ale produsului.

 


Puncte Forte

Vei fi mai eficient:

Programul te anunta despre modificarile legislative sau functionale, astfel ca tu sa poti face actualizari in timp real;
Pentru ca tie sa iti fie cat mai usor, meniul contine texte explicative si exemple practice;
Aplicatia iti permite sa verifici daca firma partenera este activa sau in stare de faliment conform site-ului oficial al Ministerului de Finante;
Poti configura discounturi generale sau specifice (pentru fiecare partener in parte);
Ai la dispozitie un serviciu de SMS-uri prin care trimiti automat partenerilor tai instiintari prinvind facturile emise (suma si data scadenta);
Incarci receptia marfii pe mai multe depozite simultan, in cadrul aceluiasi NIR!
Configurezi centre de cost pentru alocarea directa a veniturilor si a cheltuielilor;
Poti face repartizarea in costul marfii a costurilor cu serviciile aditionale de transport si manipulare marfa indiferent daca costurile aditionale sunt pe aceeasi factura sau pe alte facturi.

Vei economisi timp:

Instalarea se realizeaza in doar cateva minute;
Daca lucrezi intr-un alt program trebuie sa stii ca trecerea la CIEL Gestiune Comerciala V7 este foarte usoara! Poti sa importi listele de parteneri si de articole si sa le editezi pe masura ce introduci documente in baza de date;
Atunci cand achizitionezi versiunea completa iti poti importa datele pe care le-ai introdus anterior in varianta demo!
Cautarea multicriteriala se face in orice tabela;
Actualizarile cursurilor valutare se realizeaza rapid (prin sincronizarea aplicatiei cu site-ul oficial al Bancii Nationale Romane) si, in plus, ai la dispozitie calcul automat pentru diferentele de curs valutar.


Vei lucra cu placere:

Vrem sa iti facem cat mai placuta munca, de aceea am creat o varietate de teme cu diferite culori, din care o poti alege pe cea in care iti place sa lucrezi. Sau iti poti personaliza aplicatia folosind temele specifice (Craciun, Valentines, Halloween);
Si bineinteles, iti poti seta fontul care iti place, cu diferite caractere si marimi.
 

Functionalitati

Configurarea programului

Managementul nomenclatoarelor

Numar nelimitat de utilizatori in program (fiecare utilizator are setata o parola si un anumit nivel de acces in program);
Personalizare grafica (modificare tema, modificare marime font in tabele, modificare ordine de afisare si dimensiune a coloanelor in tabele) pentru fiecare utilizator in parte;
Bara de acces rapid la diverse functionalitati;
Posibilitatea de a seta perioada de introducere a datelor;
Descarcarea de gestiune la salvarea fiecarui document sau optiunea de a seta programul sa descarce gestiunea periodic;
Interfata facila cu casa de marcat (se pot utiliza in acelasi timp doua sau mai multe case de marcat);
Acces rapid la grafice in interfata principala;
Configurarea de informatii aditionale de completat obligatoriu sau optional la fisele de parteneri, articole sau la documente..

Editarea datelor direct in tabel sau intr-o forma centralizata (recomandat pentru informatii complexe);
Importul de parteneri si articole din format Excel sau text;
Sortare crescatoare sau descrescatoare a datelelor pe fiecare coloana in parte;
Cautari de informatii multicriterial, simultan pe mai multe coloane;
Posibilitatea de a seta o lista de preturi pentru articole;
Evidenta pe loturi sau numere seriale;
Configurarea de informatii aditionale;
Posibilitatea de a adauga gestiuni global-valorice;
Actualizarea automata a datele partenerilor in conformitate cu Ministerul de Finante;
Preluarea automata a cursurilor valutare prin intermediul conexiunii cu site-ul Bancii Nationale Romane;
Structurarea nomenclatoarelor de articole si parteneri pe categorii;
Posibilitatea de a configura doua grupe de centre de cost.


Managementul documentelor

Rapoarte

Posibilitatea de introducere in sistem a tuturor documentelor aferente contabilitatii primare. Programul se potriveste atat firmelor de comert cu produse stocabile, cat si firmelor prestatoare de servicii;
Editarea unui document in baza unuia sau a mai multor documente de baza. De exemplu, poti sa faci factura de vanzare pe baza unei comenzi sau a mai multor comenzi de vanzare primite de la un partener;
Preluarea partiala de informatii din alte documente de baza;
Generarea de comanda catre furnizor pe baza unei comenzi de la client;
Incasarea sau plata unei facturi cu CEC sau Bilet la Ordin ;
Incasarea sau plata in avans, fara a fi necesara inregistrarea prealabila a unei facturi de vanzare/cumparare;
Optiunea de a vizualiza soldul unei facturi sau al unui partener;
Modificarea sau stergerea unui document validat in functie de drepturile de acces in program;
Atasarea logo-ului firmei pe factura de vanzare;
Incarcarea pe mai multe depozite simultan in cadrul aceluiasi NIR a receptiei marfii;
Alocarea directa a veniturilor si a cheltuielilor pe centre de cost.

Listarea rapoartelor se poate realiza prin intermediul unei filtrari multicriteriale;
Afisarea datelor - datele oricarui raport sunt afisate intr-un grid ce poate fi exportat in excel in vederea unor prelucrari ulterioare;
Listarea rapoartelor de gestionare a articolelor:

Stoc articole;
Balanta de stocuri;
Fisa de magazie;
Fisa de articol;
Vechime stocuri;
Stocuri minime.
Listarea rapoartelor de gestionare a partenerilor:
Raport de facturi neincasate;
Totaluri documente;
Depasiri scadente.
Listarea rapoartelor de gestionare a incasarilor si a platilor:
Raport incasari/plati;
Raport incasari /plati scadente;
Efecte de incasat-platit;
Raport de gestiune zilnica (en-detail).

 

 

Specificatii Hardware

Configuratia recomandata:
 
Pentru o utilizare optima a aplicatiei, CIEL recomanda urmatoarea configuratie minima a computerului:
 
Procesor Quad Core cu 4 GB RAM;
Imprimanta compatibila Windows;
Sistem de operare Windows 7 SP1 sau Windows 8;
Spatiu liber pe disc 4 GB;
SQL 2008 sau 2008 R2;
Este nevoie sa aveti drepturi depline utilizator administrator de citire, modificare sau scriere fisiere in timpul instalarii aplicatiei.