Programe de gestiune comerciala, contabilitate, salarii, imobilizari, audit si revizuire

 CIEL CRM


Solutia CIEL CRM (Managementul Relatiei cu Clientii) ofera toate elementele necesare unei companii pentru gestionarea completa a relatiei cu clientii.

CIEL CRM a fost conceput pentru companiile care isi doresc o evidenta riguroasa si sigura a datelor partenerilor precum si a istoricului relatiei cu acestia.


 


   

Preturi

 

Monopost

Retea

Pret CIEL CRM

560 RON
Comanda acum

1300 RON
Comanda acum

 

Pret CIEL CRM + Contract Abonament Standard

Pret cu 20% reducere la contractul de abonament

960 RON
Comanda acum

2020 RON
Comanda acum

 

Pret contract abonament Standard

500 RON
Comanda acum

900 RON
Comanda acum


Preturile nu contin TVA.


Contractul de abonament Standard se incheie pe o perioada de un an si iti asigura:
asistenta tehnica telefonica
actualizari legislative si functionale ale produsului.

 

Puncte Forte

Gratie ergonomiei aplicatiei CIEL CRM, fiecare dintre departamentele companiei are o sectiune dedicata care ii ofera uneltele specifice pentru desfasurarea activitatilor.

Solutia CIEL CRM iti permite implementare si utilizare cu succes in toate departamentele firmei: Comercial, Asistenta Tehnica, Call Center, oferind posibilitatea obtinerii unui numar impresionant de rapoarte.

Capitalizarea si securizarea informatiilor -  aplicatia permite crearea de utilizatori fiecare cu drepturi de acces stabilite de catre administrator.

Este posibila preluarea angajatilor dintr-o baza de date Ciel Salarii ca si utilizatori in CIEL CRM.

Integrarea dintre modulele Comercial, Asistenta Tehnica, Call Center, faciliteaza structurarea informatiilor intre diversele departamente.

Permite crearea unei biblioteci care contine documente de afaceri în format electronic accesibile direct.

Ofera posibilitatea personalizarii ferestrelor de lucru cu informatii specifice firmei.

Functionalitati

COMERCIAL

  iti permite sa construiesti o baza de date completa cu clientii potentiali si cei existenti prin:
       Inregistrarea informatiilor legate de companie, persoane de contact, oportunitati, etc.
       Istoricul activitatilor cu clientii 

  Poti identifica cei mai activi clienti si cele mai utilizate produse

  Transformi clientii potentiali in oportunitati de vanzare prin urmarirea si coordonarea acestor oportunitati pe parcursul circuitului de vanzare

  Planifici activitatile pe utilizatori (agenti) si perioade

  Ai la dispozitie dosarul complet despre parteneri (clienti, furnizori, distribuitori)

  Planifici intalnirile si activitatile dintre agenti si clienti

  Poti pastra istoricul corespondentei cu partenerii:
       preluarea si pastrarea email-urilor automat prin Outlook (incepand cu versiunea Microsoft Outlook 2003)
       preluarea prin CIEL CRM a email-urilor necitite, a partenerilor si a task-urilor din orice versiune Microsoft Outlook.


ASISTENTA TEHNICA

  Planifici activitatile pentru perioade si pe utilizatori 

  Ai posibilitatea crearii unei baze de cunostinte pe baza cazurilor intalnite de angajatii tai pe parcursul contactului direct cu partenerii, astfel fiind mult mai eficient si rapid procesul de gasire a solutiilor corespunzatoare.

  Imbunatatesti performanta si calitatea suportului acordat clientilor tai:
       Inregistrezi si gestionezi cererile de la primul contact pana la finalizare
       Asociezi comunicarea cu partenerii cu sarcinile diferitilor utilizatori
      Ai acces la un dosar de client complet

 Organizezi eficient actiunile cu partenerii tai prin intermediul activitatilor de follow-up:
       Planifici si controlezi proiectele
       Gestionezi sarcinile, intalnirile, documentele si resursele
       Structurezi activitatile si le planifici pe utilizator 
       Vizualizezi activitatile dupa anumite criterii


Ai acces la rapoarte:
     ce-ti permit sa observi ponderea ativitatilor pe anumite perioade si pe anumite aplicatii
      cu care poti urmari indeplinirea obiectivelor (listare ce permite vizualizarea activitatilor neindeplinite de fiecare utilizator)
      ce permit listarea numarului de activitati selectate pe fiecare utilizator intr-o anumita perioada.

CALL CENTER

 Este perfect pentru orice tip de actiune follow-up comercial sau de marketing

 Este instrumentul ce poate fi folosit de firma in relatia telefonica sau electronica, cu partenerii sai, atat pentru vanzari, cat si pentru feedback.

 Gestionezi opiniile clientilor ca urmare a actiunilor de marketing intreprinse

 Gestionezi campaniile telefonice 
      Urmarirea apelurilor
      Preluarea automata a partenerilor ce nu au putut fi contactati in cadrul actiunilor de marketing

Specificatii Hardware

Configuratia recomandata
 
Pentru utilizarea optima a aplicatiei iti recomandam urmatoarea configuratie minima a computerului:
 
Procesor Dual Core la 2 GHz cu 2 GB RAM;
Imprimanta compatibila Windows;
Sistem de operare Windows Xp Professional SP 3 sau Windows 7 SP1;
Spatiu liber pe disc 4 GB;
SQL 2000 sau 2005;
Este nevoie sa aveti drepturi depline utilizator administrator de citire, modificare sau scriere fisiere in timpul instalarii aplicatiei.

Descarcare DEMO

Te rugam sa completezi formularul de mai jos:

Apelativ
Nume*
Telefon
Email*
Companie
Doresc sa primesc informatii prin email:
 

 


Atentie! Daca detii o licenta valabila a unui produs CIEL si doresti sa instalezi o versiune demo a aceluiasi produs, este recomandat sa o faci pe un alt calculator, pe care nu este instalat programul cu licenta. In caz contrar, aplicatia ta se va transforma din versiune full in versiune demo.

Daca instalezi pe sistemul windows Vista click aici.

Daca instalezi pe sistemul windows 7 click aici.

Pentru dezactivare Windows Firewall in Windows XP click aici.


Daca intampini orice problema legata de descarcarea sau instalarea aplicatiei nu ezitata sa ne contactezi la numarul de telefon 021.201.53.53 .