Programe de gestiune comerciala, contabilitate, salarii, imobilizari, audit si revizuire

 CIEL CRM Professional


Solutia CIEL CRM (Managementul Relatiei cu Clientii) ofera toate elementele necesare unei companii pentru gestionarea completa a relatiei cu clientii.

CIEL CRM a fost conceput pentru companiile care isi doresc o evidenta riguroasa si sigura a datelor partenerilor precum si a istoricului relatiei cu acestia.


 


   

Preturi

 

Retea - numar nelimitat
de statii de lucru

Pret CIEL CRM Professional*
Pret cu 20% reducere la contractul de abonament

2820 RON
Comanda acum


Pret licenta CIEL CRM Professional
(aplicatiile Professional se comercializeaza doar impreuna cu un contract de abonament)
2100 RON

Pret contract abonament Standard
900 RON

Preturile nu contin TVA.


*
Pretul include urmatoarele:
licenta aplicatiei CIEL CRM Professional;
contract de abonament Standard pentru 12 luni
;
cursuri de pregatire la CIEL Training Center pentru 2 persoane.

Contractul de abonament Standard se incheie pe o perioada de un an si iti asigura:
asistenta tehnica telefonica;
actualizari legislative si functionale ale produsului.

 

Puncte Forte

CIEL CRM este foarte usor de personalizat atat in ceea ce priveste uneltele utilizate in mod frecvent si mai ales in ceea ce priveste rapoartele usor de obtinut.

Gratie ergonomiei aplicatiei, fiecare dintre departamentele companiei are o sectiune dedicata care ii ofera uneltele specifice pentru desfasurarea activitatilor.

Solutia CIEL CRM iti permite implementare si utilizare cu succes in toate departamentele firmei: Comercial, Asistenta Tehnica, Call Center, Marketing si Personal oferind posibilitatea obtinerii unui numar impresionant de rapoarte.

Aplicatia permite crearea de utilizatori, fiecare cu drepturi de acces stabilite de catre administrator.

Este posibila preluarea angajatilor dintr-o baza de date Ciel Salarii ca si utilizatori in CIEL CRM.

Integrarea dintre modulele Comercial, Asistenta Tehnica, Call Center, Marketing si Personal faciliteaza structurarea informatiilor între diversele departamente.

Permite crearea unei biblioteci care contine documente de afaceri în format electronic accesibile direct.

Ofera posibilitatea personalizarii ferestrelor de lucru cu informatii specifice firmei.

Functionalitati

Comercial

  Iti permite sa construiti o baza de date completa cu clientii potentiali si cu cei existenti prin:
       Inregistrarea informatiilor legate de companie, persoane de contact, oportunitati, etc.
       Istoricul activitatilor cu clientii.

  Poti identifica cei mai activi clienti si cele mai utilizate produse.

  Transformi clientii potentiali in oportunitati de vanzare prin urmarirea si coordonarea acestor oportunitati pe parcursul circuitului de vanzare.

  Planifici activitatile pe utilizatori (agenti) si pentru perioade.

  Ai la dispozitie dosarul complet despre parteneri (clienti, furnizori, distribuitori).

  Planifici intalnirile si activitatile dintre agenti si clienti.

  Poti pastra istoricul corespondentei cu partenerii:
       preluarea si pastrarea email-urilor automat prin Outlook (incepand cu versiunea Microsoft Outlook 2003);
       preluarea prin CIEL CRM a email-urilor necitite, a partenerilor si a task-urilor din orice versiune Microsoft Outlook.


Asistenta tehnica

  Planifici activitatile pentru perioade si pe utilizatori.

  Ai posibilitatea crearii unei baze de cunostinte pe baza cazurilor intalnite de angajatii tai pe parcursul contactului direct cu partenerii, astfel fiind mult mai eficient si rapid procesul de gasire a solutiilor corespunzatoare.

  Imbunatatesti performanta si calitatea suportului acordat clientilor tai:
       Inregistrezi si gestionezi cererile de la primul contact pana la finalizare;
      Poti asocia comunicarea cu partenerii cu sarcinile diferitilor utilizatori;
      Ai acces la un dosar de client complet.

 Organizezi eficient actiunile cu partenerii tai prin intermediul activitatilor de follow-up:
       Planifici si controlezi proiectele;
       Gestionezi sarcinile, intalnirile, documentele si resursele;
      Poti structura activitatile si planifica pe utilizator;
       Vizualizezi activitatile dupa anumite criterii.


 Rapoarte
     ce iti permit sa observi ponderea activitatilor pe anumite perioade si pe anumite aplicatii;
      cu ajutorul carora poti urmari indeplinirea obiectivelor (listare ce permite vizualizarea activitatilor neindeplinite de fiecare utilizator);
      ce permit listarea numarului de activitati selectate pe fiecare utilizator intr-o anumita perioada.

Call Center

  Este perfect pentru orice tip de actiune follow-up comercial sau de marketing.

  Este instrumentul ce poate fi folosit de firma in relatia telefonica sau electronica, cu partenerii sai, atat pentru vanzari, cat si pentru feedback.

  Gestionezi opiniile clientilor ca urmare a actiunilor de marketing intreprinse.

  Gestionezi campaniile telefonice:

     Urmarirea apelurilor;
     Preluarea automata a partenerilor ce nu au putut fi contactati in cadrul actiunilor de marketing.

Personal

  Iti permite evaluarea angajatilor si, pe baza acestei evaluari, crearea de rapoarte.

  Evaluarea este structurata pe criterii si subcriterii.

Marketing

Cu ajutorul acestei sectiuni gestionezi campanii de marketing, astfel:

  Canale de corespondenta utilizate: mailing direct, telefon, fax, email;

  Mentinerea unei baze de date pentru documentele de marketing, sabloanele pentru documente si emailuri;

  Gestionezi campanii sub forma de mailing de grup si sabloane pentru corespondente
       creezi si trimiti scrisori si emailuri unor grupuri de clienti existenti si potentiali utilizand sabloane personalizate;
      poti structura campaniile in functie de bazele de clienti obtinute pe baza diferitelor criterii alese de tine.

  Crearea de campanii si posibilitatea demararii lor la o data stabilita;

  Posibilitatea pastrarii si urmaririi tuturor campaniilor;

  Editarea structurii campaniilor pe etape;

  Gruparea etapelor de campanii in functie de categorii de campanii repetabile in timp, astfel fiind facilitata alegerea etapelor pe fiecare campanie;

  Vizualizarea rezultatelor obtinute in urma desfasurarii campaniilor de marketing (atat sub forma oportunitatilor castigate, cat si ca bugete alocate si costuri efective ale acestor campanii);

  Poti evalua veniturile probabile inca din timpul desfasurarii campaniilor.

Specificatii Hardware

Configuratia recomandata
 
Pentru utilizarea optima a aplicatiei iti recomandam urmatoarea configuratie minima a computerului:

Procesor Dual Core la 2 GHz cu 2 GB RAM;
Imprimanta compatibila Windows;
Sistem de operare Windows Xp Professional SP 3 sau Windows 7 SP1;
Spatiu liber pe disc 4 GB;
SQL 2000 sau 2005;
Este nevoie sa aveti drepturi depline utilizator administrator de citire, modificare sau scriere fisiere in timpul instalarii aplicatiei.

Descarcare DEMO

Te rugam sa completezi formularul de mai jos:

Apelativ
Nume*
Telefon
Email*
Companie
Doresc sa primesc informatii prin email:
 

 


Atentie! Daca detii o licenta valabila a unui produs CIEL si doresti sa instalezi o versiune demo a aceluiasi produs, este recomandat sa o faci pe un alt calculator, pe care nu este instalat programul cu licenta. In caz contrar, aplicatia ta se va transforma din versiune full in versiune demo.

Daca instalezi pe sistemul windows Vista click aici.

Daca instalezi pe sistemul windows 7 click aici.

Pentru dezactivare Windows Firewall in Windows XP click aici.


Daca intampini orice problema legata de descarcarea sau instalarea aplicatiei nu ezita sa ne contactezi la numarul de telefon 021.201.53.53 .