Programe de contabilitate, gestiune comerciala, salarii, imobilizari, audit si revizuire

 CIEL Simplu

Am creat pentru tine un produs SIMPLU si GRATUIT. Cu o interfata moderna si intuitiva, el te va ajuta sa gestionezi cu usurinta activitatea firmei tale, de la facturare, pana la raportare si managementul documentelor.

Pentru cerintele minime recomandate pentru instalarea CIEL Simplu vezi sectiunea intrebari frecvente.
Daca calculatorul tau nu indeplineste cerintele minime, este posibil ca instalarea sa nu se finalizeze cu succes.

   
     
 

 


Program gratuit


Programul este GRATUIT!
Il poti descarca si utiliza atunci cand ai nevoie;
Se livreaza la cheie si contine o serie de configurari standard ce pot fi oricand modificate de catre tine;
Permite acces la toate functionalitatile de contabilitate si gestiune;
Poate fi utilizat pe termen nelimitat;
In plus, ca sa iti raspundem la posibilele intrebari, iti oferim cadou primul apel telefonic la echipa de Asistenta Tehnica - 021.201.53.99.

 

 


Puncte Forte

Odata descarcat, programul isi va instala toate elementele necesare, si in cateva minute va fi gata de utilizare;
Interfata intuitiva si moderna, alaturi de ajutorul electronic integrat, fac aceasta aplicatie accesibila si usor de utilizat;
Modificarile legislative sau functionale ale aplicatiei ajung la tine in timp real printr-o notificare vizuala chiar in timpul utilizarii programului.
Actualizarile aplicatiei se transmit on-line pentru a fi in permanenta conform cu legislatia in vigoare;
Programul este insotit de un manual electronic contextual cu exemple practice pentru fiecare fereastra in parte;
Pentru cat mai multa eficienta, editarea datelor se face simplu, direct in tabela, fara a deschide alte ferestre;
Poti afla daca firma partenera este activa sau in stare de faliment conform site-ului oficial al Ministerului de Finante;
Poti obtine Declaratia 394 cu semnatura electronica direct din program;

Poti actualiza cursurile valutare rapid prin sincronizarea aplicatiei cu site-ul oficial al Bancii Nationale Romane;
Calculeaza automat diferentele de curs valutar;
Poti sa importi nomenclatoarele de parteneri si articole sau sa le editezi pe masura ce introduci documente in baza de date, optiune ce faciliteaza folosirea imediata a aplicatiei;
Receptia marfii se poate incarca pe mai multe depozite simultan in cadrul aceluiasi NIR;
Repartizarea costurilor de transport si alte servicii se poate introduce automat in costul marfii;
Poti seta drepturi restrictive de acces in program, personalizate pentru fiecare utilizator;
Poti sa modifici documentele introduse anterior; utilizatorii autorizati pot interveni si asupra documentelor validate;
In orice tabela poti face o cautare multicriteriala pentru identificarea rapida a informatiilor;
Poti sa exporti orice tip de date in format Excel;
Fiecare utilizator isi poate crea o interfata preferentiala in program. Poti sa alegi dintr-o gama variata de teme, poti seta fonturi cu diferite caractere si marimi.


Functionalitati

1. Managementul nomenclatoarelor
Poti edita datele direct in tabel sau intr-o forma centralizata;
Poti face importul de parteneri si articole din format Excel sau text;
Poti sorta crescator sau descrescator datele pe fiecare coloana in parte;
Poti cauta informatiile simultan pe mai multe coloane;
Poti configura oricare articol in functie de tipul lui: Stoc, Servicii, Produs Finit;
Poti seta o lista de preturi pentru articole;
Poti actualiza automat datele partenerilor in conformitate cu Ministerul de Finante;
Poti prelua automat cursurile valutare prin intermediul conexiunii cu site-ul Bancii Nationale Romane;
Poti structura nomenclatoarele de articole si parteneri pe categorii.


2. Managementul documentelor
Poti introduce in sistem toate documentele aferente contabilitatii primare. Programul se potriveste atat firmelor de comert cu produse stocabile cat si firmelor prestatoare de servicii;
Poti edita un document in baza unuia sau a mai multor documente de baza. De exemplu poti sa faci factura de vanzare pe baza unei comenzi sau a mai multor comenzi de vanzare primite de la un partener;
Poti sa faci o incasare sau o plata in avans, fara a fi necesara inregistrarea prealabila a unei facturi de vanzare/cumparare;
Poti in orice moment sa vizualizezi soldul unei facturi sau al unui partener;
Oricare document se poate salva intr-una din cele trei stari: Temporar, Validat, Anulat;
Poti modifica sau sterge un document in functie de drepturile de acces in program, indiferent de starea lui;
Poti sa iti atasezi logo-ul firmei pe factura de vanzare;
Receptia marfii se poate incarca pe mai multe depozite simultan in cadrul aceluiasi NIR;


3. Rapoarte
Listarea rapoartelor se poate realiza prin intermediul unei filtrari multicriteriale;
Se pot lista rapoarte de gestionare a articolelor:
Stoc articole;
Balanta de stocuri;
Fisa de magazie;
Fisa de articol.
Se pot lista rapoarte de gestionare a partenerilor:
Raport de facturi neincasate;
Totaluri documente;
Fisa de partener.
Se pot lista si rapoarte de gestionare a incasarilor si a platilor:
Raport incasari/plati;
Raport de gestiune zilnica (en-detail).


4. Configurarea programului
Poti seta perioada de introducere a datelor;
Poti seta programul sa lucreze cu o casa de marcat printr-o interfata facila;
Poti seta programul sa lucreze cu descarcare FIFO, LIFO sau CMP;
Descarcarea de gestiune se poate face la salvarea fiecarui document sau se poate seta programul sa descarce gestiunea periodic;
Poti defini un numar nelimitat de utilizatori in program;
Fiecare utilizator are setata o parola si un anumit nivel de acces in program;
Interfata moderna permite personalizarea grafica (modificare tema, modificare marime font in tabele, modificare ordine de afisare si dimensiune a coloanelor in tabele), pentru fiecare utilizator in parte;
Poti utiliza bara de acces rapid la diverse functionalitati;
Poti efectua salvari ale bazelor de date folosite oricand este necesar.

 



INTREBARI CIEL Simplu

 

1. Cum pot face un contract de abonament si ce avantaje imi aduce acesta?
2. Cu ce utilizator si parola se poate intra in aplicatie?
3. Care este configuratia minima pentru CIEL Simplu?

4. De unde pot descarca manualul Ciel Simplu?
5. Cum se procedeaza la inregistrarile cu TVA 0%?
6. Cum se cauta articolele pentru a fi selectate intr-un document?
7. Cum se inregistreaza un client sau furnizor?
8. Cum se preiau date din Ciel Gestiune Comerciala in Ciel Simplu?
9. Cum se introduce un NIR?
10. De unde se poate lista soldul unui partener?
11. Care sunt conditiile necesare pentru inregistrarea de bonuri fiscale?
12. De unde se efectueaza descarcarea de gestiune?
13. Cum se poate salva un bon de consum cu pret?
14. Unde se pot regasi informatii legate de stocuri?
15. Cum se poate corecta un document validat, introdus eronat?
16. Cum se face o stornare?
17. Cum se face o incasare/plata?
18. Se poate incasa/plati o suma fara a se selecta o factura?
19. Cum se face un transfer intre depozite, cel putin unul dintre acestea fiind de tip en detail?
20. Unde s-ar putea vedea imagini cu exemple de utilizare a aplicatiei?

 

 

REZOLVARI

INTREBARI CIEL Simplu

 

Cum pot face un contract de abonament si ce avantaje imi aduce acesta?


Pentru a afla avantajele contractului de abonament cat si pentru completarea formularului de achizitie, click aici

 

^sus^

 

Cu ce utilizator si parola se poate intra in aplicatie?

La prima deschidere a aplicatiei se poate intra cu utilizatorul super, parola valid. Ulterior acestea se pot modifica accesand meniurile Configurari - utilizatori si Configurari – Profiluri.

^sus^



Care este configuratia minima pentru CIEL Simplu?


Pentru utilizarea optima a aplicatiei recomandam urmatoarea configuratie a computerului:
Sistem Operare - Windows Xp cu SP 2, Windows Vista si Windows 7;
Procesor
Core 2 Duo 2 GHz;
Memorie RAM - 2 GB RAM;
Programul lucreaza cu baze de date SQL 2005 (minim) sau versiuni mai noi;
Aplicatia este compatibila atat pentru sisteme de 32 de biti, cat si pentru cele de 64 de biti

^sus^

De unde pot descarca manualul CIEL Simplu?

Descarca de aici manualul CIEL Simplu.

^sus^


Cum se procedeaza la inregistrarile cu TVA 0%?

Se creeaza documentul, iar in liniile acestuia unde se aleg articolele, in coloana Optiune TVA, se alege una din optiunile de TVA care au cota 0% (neimpozabile, scutite, etc.). Aceste optiuni se pot vizualiza in meniul Configurari – Parametrizare – TVA cota si optiuni.

^sus^

Cum se cauta articolele pentru a fi selectate intr-un document?

In liniile documentului, in coloanele Cod articol sau Denumire se poate tasta inceputul codului sau denumirii cautate. In urma tastarii, in lista de articole vor ramane doar articolele care incep cu codul sau denumirea introdusa. Daca se apasa enter si codul sau denumirea introduse nu exista, se va propune crearea unui articol nou avand aceste informatii completate. Atentie, daca in document nu a fost selectat un depozit, la cautare vor fi afisate doar articolele de tip servicii.

^sus^

Cum se inregistreaza un client sau furnizor?

Din meniul Nomenclatoare – Parteneri sau din orice document se poate introduce o denumire noua si va fi propusa crearea unui partener nou. De retinut ca un partener poate fi atat client ca si furnizor, dar se va introduce o singura data si va fi folosit in functie de context (furnizor pe intrari si client pe iesiri), in fisa partenerului nefiind nevoie sa selectati tipul acestuia (client sau furnizor). O oarecare sintetizare a situatiei facturilor se poate obtine si prin aplicarea de filtre pe listele de documente, de exemplu se poate filtra lista inregistrarilor cu facturi de cumparare tastand pe coloana linia de filtrare, in coloana partener, denumirea acestuia.

^sus^

Cum se preiau date din Ciel Gestiune Comerciala in Ciel Gestiune Simplu?

Se pot prelua nomenclatoarele (parteneri, articole, agenti, depozite, etc.) din meniul Utilitare – Import – Import din Ciel Gestiune Comerciala. Procedura detaliata se regaseste in meniul Ajutor – Continut la sectiunea Import sau apasand tasta F1 dupa ce se acceseaza meniul Import din Ciel Gestiune Comerciala.


^sus^

Cum se introduce un NIR?

NIR-ul se introduce din Factura de cumparare sau Avizul de la furnizor, apasand butonul Receptie dupa ce in prealabil au fost introduse articolele in factura.
Facilitati oferite de aplicatie la introducerea notei de intrare receptie sunt:
- Pentru o factura de cumparare se pot genera mai multe note de receptie;
- In fiecare receptie poate fi selectat depozitul (care poate fi diferit de la o receptie la alta);
- Cantitatea se poate repartiza pe o singura receptie, sau pe mai multe, fiind obligatoriu in final ca suma cantitatilor repartizate sa coincida cu valorile din factura de cumparare;
- Daca se introduce un singur NIR, este util a se folosi butonul Preluare toate articolele care va prelua in liniile NIR-ului toate liniile din factura, nefiind nevoie sa mai fie introduse inca o data de utilizator.

^sus^

De unde se poate lista soldul unui partener?

Din meniul Rapoarte-Financiar se poate lista unul din rapoartele Facturi nesoldate sau Fisa de partener.Atentie, rezultatele celor doua rapoarte pot fi diferite, Facturi nesoldate reflectand doar situatia facturilor, iar Fisa de partener incluzand si documente de trezorerie care nu au legatura cu facturile.

^sus^

Care sunt conditiile necesare pentru inregistrarea de bonuri fiscale?

a) trebuie sa fie creat un depozit de tip en detail si sa aiba selectat un sablon articol la vanzare.
b) in Configurari-Parametrizare-Parametri generali trebuie sa fie selectata optiunea Utilizeaza aparat fiscal sa fie selectat tipul de casa fiscala folosita si sa fie aleasa calea catre programul de tiparire al casei fiscale.
c) bonurile fiscale se introduc accesand butonul Casa de marcat din grupul de butoane din fereastra principala a aplicatiei.

^sus^

De unde se efectueaza descarcarea de gestiune?

Descarcarea de gestiune se efectueaza in doua moduri:
a) dupa validarea fiecarui document daca in Configurari-Parametrizare-Setari stocuri este aleasa optiunea Descarcare dupa fiecare document.
b) din meniul Prelucrari-Descarcare de gestiune daca in Configurari-Parametrizare-Setari stocuri este aleasa optiunea Descarcare periodica. Se va accesa unul din butoanele Descarca tot sau Inchide.

^sus^

Cum se poate salva un bon de consum cu pret?

Trebuie sa existe descarcare de gestiune pentru documentul respectiv.

Se poate observa ca la introducerea articolelor in bonul de consum (si in general in documentele interne cand este vorba despre o iesire din stoc) nu exista rubrica pentru pret.
Acesta se va calcula dupa validarea documentului si efectuarea descarcarii de gestiune (automat sau dupa ce se ruleaza descarcarea) asa cum este prezentat mai sus la subiectul de unde se efectueaza descarcarea de gestiune.

^sus^

Unde se pot regasi informatii legate de stocuri?

In meniul Rapoarte-Gestiune exista o serie de rapoarte legate de stocuri cum ar fi: Stoc articole, Balanta de stocuri, Fisa de magazie.

^sus^

Cum se poate corecta un document validat, introdus eronat?
Documentul se poate devalida, se face modificarea necesara si se valideaza la loc.

Devalidarea se face selectand documentul si apasand butonul Devalidare.
Recomandare: deoarece aceasta optiune are implicatii majore in conservarea datelor si a rezultatelor obtinute la un moment dat, se poate limita accesul utilizatorilor la aceasta printr-o gestionare eficienta a drepturilor fiecarui utilizator pe anumite functionalitati ale aplicatiei. Astfel se poate configura un profil de utilizator care sa nu aiba drepturi pe butonul Devalidare. Aceste drepturi se pot gestiona din meniul Configurari – Profiluri – Editare.


^sus^

Cum se face o stornare?

Se selecteaza documentul validat ce se doreste a fi stornat si se apasa butonul stornare. Daca este vorba despre o stornare partiala (numai anumite produse sau cantitati din documentul initial) se poate intocmi un document nou in care se trec cantitatile cu semn negativ.

^sus^

Cum se face o incasare/plata?

Incasarea se poate face direct din document alegandu-se butonul Incasare cu chitanta. Atat incasarea, cat si plata se pot face prin meniul Documente - Trezorerie-Borderou incasari/plati.

^sus^

Se poate incasa/plati o suma fara a se selecta o factura?

Da, in borderoul de incasari/plati se inscrie doar suma, fara a se selecta ceva pe coloana Numar document incasat/platit. De asemenea se pot inregistra plati pentru bonuri fiscale, fara a se selecta vreun partener.

^sus^

Cum se face un transfer intre depozite, cel putin unul dintre acestea fiind de tip en detail?

Se vor face doua avize, unul de expeditie pentru iesirea din primul depozit si unul de la furnizor pentru intrarea in celalalt depozit. Pe ambele, la partener se va selecta partenerul cu codul "INTERN", acesta existand in nomenclatorul de partener la crearea societatii. Partenerul va avea ca informatii datele completate in Configurari-Parametrizare-Date societate.

^sus^

Unde s-ar putea vedea imagini cu exemple de utilizare a aplicatiei?
Poti folosi link-urile de la tutoriale click aici

^sus^


Daca ai un contract de suport tehnic valabil, iti reamintim numarul la care poti apela pentru sprijin suplimentar – 021.201.53.53 Asistenta Tehnica CIEL.

Contract de abonament

 

 

Pret aplicatie CIEL Simplu


GRATUIT     

    

Pret contract CIEL Simplu 200 RON     

Pretul nu contine TVA   

Contractul nu este obligatoriu. Utilizarea aplicatiei CIEL Simplu nu este conditionata de incheierea contractului de abonament.

Contractul de abonament pentru CIEL Simplu iti ofera:


acces telefonic la departamentul nostru de Asistenta Tehnica, numar nelimitat de apeluri. Apelul nu presupune suprataxa;
actualizari legislative si functionale ce apar pe perioada valabilitatii contractului;
acces la forumul dedicat aplicatiei CIEL Simplu unde iti vor raspunde tehnicienii nostri;
raspuns rapid pe e-mail la intrebarile tale.

Comanda acum sau genereaza factura proforma accesand formularul de aici.


Aplicatie

Descarcare

Format

CIEL Simplu instalare fara conexiune la internet

Click aici

EXE

CIEL Simplu Instalare cu conexiune la internet

Click aici

EXE

Aplicatie

Descarcare

Format

CIEL Simplu instalare fara conexiune la internet

Click aici

EXE

CIEL Simplu Instalare cu conexiune la internet

Click aici

EXE


Lasa-ne datele ca sa fii la curent cu ultimele informatii despre CIEL Simplu

Nume si prenume
Adresa e-mail
Numar telefon
 
inchide